Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


lördag 10 april 2010

Idag ska jag göra mig snygg*ler!

Hej alla mina vänner, gamla som nya!
Jag vill börja med att tacka alla ni som kommeterar och följer min blogg, det är så kul att höra ifrån er här, så fortsätt gärna att lämna fotspår hos mig.Det glädjer mig oerhört!

Idag ska jag på 40 årsfest*2 till mina bästa vänninor Ingela och Pernilla! Det ska bli superkul! Påtal om det så måste jag ju försöka göra mig snygg så gott det går*ler, och då kom tankarna in på att visa vårt ena badrum idagens inlägg!

Den lilla söta medicinlådan köpte jag på Iems i gbg förra året. Glasen/krukorna är från Presentverksta´n...




Vi valde att sätta ett enkelt vitt kakel ihop med gammeldaxa kranar för att få en tidlös look. Samtidigt går det förändra badrummet på nolltid med hjälp av handukar och annat pynt...


Jag ska nu ta mig till jobbet i det underbara vårvädret som råder här idag!
Dagens ord är ett ryskt ordspråk och lyder:
Lev för andra och andra ska leva för dig!
Ha en trevlig lördag!
MVH Semlan


5 kommentarer:

  1. Tack föt titten hos mig!:-) Vilket tokfint hus ni har, kanonvackert!

    Ha en bra dag!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Ert badrum är så klassiskt o fint! Hoppas att du hade det trevligt på festen! Kramis Therese

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack för tipset om däckstolen. Såg att dom hade återförsäljare nära oss så jag ska ta mig en titt. Vackert badrum ni har. Hoppas festen blev lyckad. Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. HejHej!

    Underbart med vitt på badrummet så kan man ju lätt bryta med vilken färg man vill. Jättefint o vilka snygga kranar.
    Idag blir det en fin dag med sol, sol, sol och klarblå himmel. Här ska njutas!

    Ha en fin lördag
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Vad glad jag blir att hitta dig här:) Kommer att ha koll på dig:) tittar snart in igen.
    Kram Annika

    SvaraRadera