Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


måndag 14 juni 2010

Hej alla bloggisar!

Förstår att blogglusten tryter mellan varven när allt är så här grått...



Jag återkommer med ett längre inlägg i kväll. Gjorde två inlägg i går... Såg ni hur stolt jag är över mina examensbarn?! En award hade jag ju med fått...alltid något som lyfter det grå i vardagen!

Vi ses i kväll, håll tillgodo med gårdagens inlägg istället....ikväll ska ni få se var jag kryper ner och tittar på film i sommarkylan och regnrusket...

kramis semlan...

7 kommentarer:

  1. Hej Semlan!
    Grattis till awarden, kul att få veta lite mer om dig:)

    Förstår att du var stolt över dina fina barn!! Vad söta de är!!

    Önskar dig en trevlig dag!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Kompis! ;0)
    Men så duktig du varit & legat i..
    Ja men tro jag du var stolt & all anledning hade du att vara det..Så fina alla var på bilderna..
    Hoppas du har det lite lugnare fram över..

    Ha det bäst rara!!

    Kramen Cilla

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Oj, vad mycket jag missat hos Dig...Så fina ungar du har!! Lyckliga du som har fyra!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Visst blir man lite ledsen när man måste gå runt i fleece jacka i juni... :0(
    Men, men den som väntar på något gott... Jag tror, jag tror på sommaren!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  5. Hallojsan1

    vi har fått njuta av sol och värme idag..men det skall tydligen övergå i regn imorgon!

    Så fint ert hus ligger vid vattnet!

    Ha en fin kväll!! Kram Sanne!

    SvaraRadera
  6. En stor kram från mig.:-) Stina

    SvaraRadera