Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


måndag 7 februari 2011

Packar, packar och packar.....

Hej alla goa bloggisar!
Nu är jag här en snabbsväng!
Just nu hinner jag inte blogga för det är packning och rensning som gäller.Hinner inte gå in och titta på era blogger heller och lämna kommentarer, men jag finns här och jag tänker på er och undrar över vad ni gjort sen sist!


Hittade dessa ljuvliga sängkammarbilder på google bilder- sovrum. Härliga färgkombinationer!Har bestämt mig för vilken tapet vi ska ha i sängkammaren. Den blir vit med vitblanka blomsterslingor. Vår säng är antikvit(går åt det grå hållet) så golvet ska bli i silver ek (gråfärgat ekgolv). Hoppas det blir lika bra som i mitt huvud...

Min kära make ger mig fria händer när det gäller att inreda vårt hus så jag är som en barnunge på julafton....

Nu har jag druckit upp morgonkaffet och latat mig färdigt för en stund...dax att fortsätta att packa igen....hujedamej vad skönt det ska bli när detta är över.....

Dagens ord:
Den som ger sig in i leken får leken tåla...

Ha det gott tills nästa gång!
Kramis semlan

5 kommentarer:

  1. Ditt sovrum kommer o bli jättefint efter din beskrivning
    Lycka till med packandet
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Fina bilder. Hoppas att du får det trevligt med det du ska fixa.:) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Mmmm... vilka härliga färger. Hoppas du hinner ta pauser i packandet. Kram Sari

    SvaraRadera
  4. Lycka till med pack och flytt. Ska bli spännande att få ta del av bilder på ditt nya hus.
    Barbro

    SvaraRadera
  5. Så vackra sovrumsbilder! lycka till med packning och flyttning!
    Kram Kicki

    SvaraRadera