Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


torsdag 10 maj 2012

Pizza i kväll...

Godkväll alla goa bloggisar!

Idag känns det som om hösten kommit igen, mörkt och regnigt.
Det blir till att trösta sig med pizza ikväll!
Pizza och nya Hamiltonfilmen, lite tända ljus och en kopp kaffe....
livet kan vara bra härligt trots allt!
Ha en skön kväll!
Kramis semlan

7 kommentarer:

  1. Det är dom små stunderna i livet som gör det.
    Ha en myskväll.

    SvaraRadera
  2. Härligt när man kan se livet från den ljusa sidan.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  3. Ja då ska man verkligen unna sej lite av det goda i livet och bara njuta!!!Har sett filmen och den va helt i min smak!!!Ha en fin helg!!!Kramar Lotta

    SvaraRadera
  4. Ikväll är det att kura här också. Det stormar ute, men vi har det skönt inne.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Det regner og blåser i Norge også. Jeg har også tent masse lys i stua - det gir koselig stemning , mens vi venter på varmen.
    Klem fra Margrethe

    SvaraRadera
  6. Låter som en helmysig kväll! Borta bra men hemma bäst... Ha det gott/ Kram Sofie

    SvaraRadera
  7. Visst är livet härligt för det mesta men nog kunde det få vara lite goare vårväder..

    Kram Maidi

    SvaraRadera