Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


onsdag 26 september 2012

Elin blir myndig i morgon!



Godmorgon alla goa bloggisar!
I morgon blir den näst äldsta dottern 18 år...oj, vad tiden går!
Sitter och planerar vad jag ska bjuda på i morgon.
Surfar runt på olika matsidor men hittar nada....
Ska åka till Ica maxi och handla mat i eftermiddag så det vill ju till att jag hittar något gott!
Någon som har bra förslag?
 
Ska även inhandla present nr 2 som står högst på önskelistan. Vad det är får ni se i morgon!
Nr 1 inhandlades på Lindex i går vid öppningstid...Behöver jag avslöja mer? Nä, tänkte väl att ni anade vad det kan ha handlat om, eller hur?
 
Nu ska jag städa lite till och grunna över maten igen...
 
Ha det så gott så länge!
Kramis semlan

6 kommentarer:

  1. How lovely, enjoy your celebrations ! Gail x

    SvaraRadera
  2. Hoppas att din dotter får en underbar födelsedag. Säkert har ni köpt presenter som hon önskat sig. Maten fixar du galant, det är du ju bra på.
    Ha en fantastisk dag ! //Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Hej Semlan! Grattis till söta dottern, hoppas hon får en fin födelsedag :-) Då har vi lika gamla döttrar du coh jag. Min lilla skrutta fyllde myndig i somras, inte klokt vad tiden rusar...

    Ha nu en toppenfin dag!
    Kramis Paula

    SvaraRadera
  4. Småbarnstiden går alldeles för fort..helt plötsligt är dom vuxna..jag har ju 2 vuxna män nu och äntligen ska jag få bli farmor i februari...vad jag har längtat efter detta, ha en fin helg, kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas din dotter hade en jättefin födelsedag! Tiden går fort och barnen blir stora, tänk att man själv fortfarande bara är 25 :))
    Kram
    MArie

    SvaraRadera
  6. Du kommer säkert på något smarrigt.. Grattis till tjejen förresten..

    Kram Maidi

    SvaraRadera