Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


lördag 20 juli 2013

Idag ska jag vara barnvakt!



God morgon alla goa bloggisar!
Idag skall jag vara barnvakt åt lilla Edith...hon är fasters lilla goding! Det är full rulle som gäller så ibland får man muta med lite frukt, eller ännu bättre, kakor, så vi får vila lite...

Idag skall det ju vara underbart väder så vi ska packa picknick och gå till sjön och gräva sandslott, fika ,bada och lata oss! Visst låter det härligt!

Självklart skall vi titta lite på Hannas kanin, som hon döpt till Bamse, också....Han måste ju få lite goa maskrosblad att tugga på när vi går bort. Hanna är sååå orolig att han känner sig ensam, men jag tror att han tycker det är skönt med lite lugn och ro...ler...Han är dock en fantastiskt tålamodig och social kanin,(turligt nog) ni ska få se en bild senare....

Ha en skön lördag alla ni i blogglandia och tack för ni lämnar en kommentar efter er när ni varit på besök här hos mig...som ni vet är detta uppskattat!!!!

Kramis semlan

5 kommentarer: