Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


onsdag 5 januari 2011

Kamera i datorn!!!


Hej alla goa bloggisar.
Jag har blivit ett teknik freak,hihihi...se jag kan ta kort med min laptop....tjoho så snyggt det blev...eller not! Lite tidigt vid frukostbordet- blev kanske inte så snyggt, men det är så vi ser ut*ler...
Nu är snart jullovet över och det nya året har satt fart. 2011 klingar fortfarande ovant på tungan men det börjar falla på plats...
Jag har haft lite mkt att tänka på det sista så jag kommer bara blogga lite sporadiskt ett tag framöver, hoppas ni inte överger mig för det...
Dagens ord blir :
Det finns inte någon stig som inte leder hem...
Sköt om er!
Kramis semlan



4 kommentarer:

  1. Ja men så trevligt att få en skymt av dig och din familj!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det var en supermysig bild av familjen! :)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  3. Härlig familjebild du fick till här.
    Jag har förstått att du har en del runt dig och förstår också att bloggandet får ligga åt sidan när det är så men jag finns i alla fall kvar närhelst du kommer tillbaka.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  4. Kul bild! I bland är det ju så att man kanske väljer att umgås mera med familjen och då får ju bloggandet komma lite i andra hand.
    Riktiga blogg vänner överger ju inte för det...:-) Ha en skön ny vecka!

    SvaraRadera