Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


fredag 19 november 2010

Nu har jag fuskat också....*ler

Gomorgon alla goa bloggisar!

Nu har jag varit och fuskat lite jag också-
jag har varit och köpt hyasinter...kunde inte låta bli!

Lite clementiner blev det med och sen njöt jag i soffan av alla tända ljus...Idag vill jag gratulera Ida på 20 års dagen! Vi ska dit på festligheter i kväll! Vill gratulera Ulrik på 39 årsdagen också! Nu är han snart ikapp min ålder...hihi...

Nu kommer strax Carolina och vi ska fortsätta att fördjupa oss i estetiskauttrycksmedel inom undervisning...hujedamej....tufft att skriva forskningsrapport vill jag lova...kommer aldrig vilja doktorera, tänka att sitta med detta jämnt! Ryser....Men jag tänker inte ge upp iaf!
Dagens ordspråk blir alltså:
Så länge man inte ger upp har man ingenting förlorat!

Glöm inte att besöka Maleviks rosenskimmrande blogg på lördag då det är bloggfest där! Se länk till Håkan under vilka bloggar jag följer och hälsa på!
Ha en go fredag!
Kramis semlan

3 kommentarer:

  1. Nu har fått till lite härlig adventsstämning, ser mysigt ut.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Jag köpte också några hyacinter idag, har väntat tillräckligt tycker jag. Det blev även två amaryllis.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, jag har också köpt hyacinter redan... Men det är ju så härligt så det kan man väl få unna sig tycker jag... :)
    Kram
    Marie

    SvaraRadera