Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


fredag 22 maj 2015

Börjat jobba lite...

Hej alla goa bloggisar!
Idag ska jag försöka greja lite här hemma. Tvättstugan växer igen och jag behöver panta flaskor och slänga tidningar och annat tråkigt!

Jag har börjat arbeta 25% denna veckan. Känns bra. Ska jobba 25% nästa vecka också sen får vi se...

 Ha en bra fredag!

Kramis semlan

7 kommentarer:

  1. Vad roligt att du kan jobba nu;)).....bra att börja försiktigt!
    Nu väntar jag på kunder till min loppis....det går trögt !
    Trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Här har jag missat saker. Varit borta från bloggen för länge, men nu ska jag uppdatera mig.
    Hoppas du mår bra.
    Kram Cilla♥

    SvaraRadera
  3. Hej skönt att komma igång på 25% och få känna sig för 👍 ja du alla måsten... Hamnade på rumpan med fötterna upp hi hi... Trevlig helg kram kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Hoppas det funkar för dig med dina 25% och testa sig fram, kram

    SvaraRadera
  5. Håller tummarna för att det går bra för dig nu. Du får ta en dag i sänder..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. good luck ! have a nice weekend ....Gail x

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera