Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


onsdag 6 maj 2015

Jag ska bli mormor!!!

Hej alla goa bloggisar!
Igår fick jag reda på att jag ska bli mormor till tvillingar! Det är min dotter Elin och hennes sambo Emil som skall bli föräldrar för första gången! Och vi ska bli morföräldrar för första gången!

Jag är sååå stolt och glad! Ska bli spännande, underbart, roligt och fantastiskt!!! Hon är i vecka 18 nu och beräknad till 12 oktober om jag uppfattade datumet rätt... Ni ser både vänster och höger baby på bilden...ler...ååååååååååååååååå vill att de ska komma ut nu!!!!! Så stolt!

Allt annat bleknar så det blir inte mer skrivet här i blogglandia idag...

Ha en god kväll!
Kramis semlan

3 kommentarer:

  1. Då får man gratulera till mormor-skapet :)
    Vad spännande! Och tvillingar dessutom, dubbel lycka! :)

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  2. Grattis till er alla <3 så roligt...bebis lycka!!!!! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Jaaa verkligen babylycka dubbelt upp!

    SvaraRadera