Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


fredag 21 oktober 2011

bild fr kompisars hem när det var stylat av hjärterum


Godmorgon alla goa bloggisar!

Idag får jag ligga till sängs!

Är jätteförkyld igen. Fattar inte att det inte kan gå över snart!

Har varat i flera veckor nu. Först är man sjuk, sen bra, sen sjuk, sen bra, sen sjuk....

så låååååååååååååååång dragen förkyldning...usch!

Det enda positiva är att jag inte kan göra något vidare mer än ligga nerbäddad och läsa eller titta på tv och det är ju "fredagsmys"....

Nä...host...host...host...snörvel...

nu rinner ögonen med, så det får räcka med detta tråkiga inlägg idag!


Dagens ordspråk blir:

Det som inte dödar, härdar!


Sköt om er därute!

kramis semlan

10 kommentarer:

  1. Skickar dig en stoooor krya på dig KRAM!
    Trevlig helg.
    Lotta ♥

    SvaraRadera
  2. Stackare, inte roligt alls med sådana där jobbiga förkylningar :-( Hoppas det släpper snart och mysa ner dig ordentligt nu. Kram pårej!

    SvaraRadera
  3. Krya på dej och se till att fredagsmysa så gott det går.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. Usch då.. inget vidare med förkylning..!
    Åh så mycket fint ni pysslat!

    Jag har en följdsjukdom till min psoriasis som gör att jag får värk/inflammation i mina leder...

    Lägger till dig i min blogglista så jag inte missar en massa inlägg från dig, hoppas det är okej?

    Krya-på-dig-kram Liza

    SvaraRadera
  5. Krya på dig!! Hoppas du piggnar till nu när det är helg o allt.. /Michaela

    SvaraRadera
  6. Krya på dig din stackare!! Vilken underbart vacker säng på bilden av sovrummet du stylat i tidigare blogginlägg...

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. tråkigt att vara sjuk,hoppas du kryar på dig i helgen
    fin bild på sängen

    SvaraRadera
  8. Vilket vackert sovrum!! Myyyys!

    Hoppas att du kryar på dig snabbt! Inte kul!

    Ha nu en toppenhärlig helg!!!

    Kramis Sanne!!

    SvaraRadera
  9. Uj då...inte roligt med så långvarig förkylning. Får man ligga och tillfriskna i en sådan säng som du visar går det nog hyfsat bra. Krya på dig ! Kram Eva

    SvaraRadera
  10. Stackars dig - förstår att du tröttnar. Men med den helt underbara sängen så kan nog jag tänka mig att vara hemma hos dig och vara i alla fall liiite sjuk några dagar?!!!!
    Jag vill liksom bara dyka ner och mysa - så fin bild!
    Såklart önskar jag att du kryar på dig Snabbt från Loo!

    SvaraRadera