Vårt hem -min lycka!

Vårt hem -min lycka!

Välkommen!

Hej,här kommer en liten presentation om mig och min blogg Mys och Hemtrevnad!



Jag är en kvinna som kallas semlan och jag är 46 år i år. Jag har fyra barn i åldrarna 12-26 år. Jag är lyckligt gift sen 1993, och lever med min familj i en liten stad här i Sverige.



Mina intressen här i livet är min familj, olika former av kreaktivt pyssel, sång och inredning! Jag älskar att laga mat och kommer även delge lite gott inom det området här i min blogg!

Jag vill med denna blogg inspirera och glädja andra, såsom jag blivit inspirerad av andras bloggar. Jag kommer visa lite smått & gott ur min vardag och dela med mig av olika faktorer som jag anser ger mys och hemtrevnad!



Välkommna till mig!

MVH: Semlan


torsdag 27 oktober 2011

sneak peak....






Hej alla goa bloggisar!


I dag får ni se på en liten sneakpeak på mina bordsdekorationer som jag ska göra en mysig dukning med...Det är hyasinter jag satt i muggar från SIA(maine).Resultatet får ni se längre fram...




Nu ska jag till Tranemo och titta på fyndlagret om jag hittar något nytt att ta med hem...Jag har lite julgrejer sen förra huset men jag vet inte riktigt vart allt har sin nya plats ännu...hum...vilken jobbig ilandsfråga!




Dagens ord blir:


Den som spar han har...




Ha en skön dag!


Kramis semlan




PS Jag har bokat biobiljetter till senaste twilligtfilmen nu...premiär 15/11 kl 23.59...längtar!!!!!DS

10 kommentarer:

  1. Åh så fint du gjort!
    Har du redan hittat hyacinter??

    Ha en fin dag!

    Kramar Liza

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Mycket fint man får riktigt julkänsla redan :-)
    Du hittar säkert något skoj!! //Kramisar

    SvaraRadera
  3. Åhh, så fina. Du är himla duktig du!! Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt!
    Längtar efter doften av hyacinter i huset.
    Ha ett fint veckoslut!
    Kram Lotta ♥

    SvaraRadera
  5. Ja nu börjar man längta efter hyacinter :) Vackert!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Hihi.. inte så mycket o va rädd för, visst dom kan pickas o rivas lite med klorna men inget värre!
    Mina är ganska rädda av sig o skulle aldrig flyga på en..
    Försöker att plocka mycket med kycklingarna så dom ska bli lite tamare!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  7. Wow så finbt du gjort!
    BVad duktig du är!
    Ha en fin Helg!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  8. Åh, så fina! Fick riktig inspiration och kanske framför allt längtan att sätta igång med pyssel själv nu! Ska nog ta och fixa till lite mat till fåglarna idag... :)

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Åh va fina!
    Ps jag har mailat dig!
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  10. Såååå fint du gjort! Ska du skaffa hönor?? ;)
    Kramar Kina

    SvaraRadera